condicions venda online

Termes i Condicions de la venda online

Política d'enviament
Per al lliurament de comandes a Tarragona, FLORISTERIA ROMEU garanteix el lliurament per a les següents 48h sempre que la comanda es realitzi amb la suficient antelació en dies laborables i les 11.00 hora local en dissabtes, i el dia del lliurament no sigui festiu en la localitat de destinació o festivitat nacional. No es realitzen entregues els dissabtes a la tarda ni diumenges excepte en casos especials (consultar per telèfon al 662 63 63 64).
Les comandes que se sol·licitin per al seu lliurament en festivitats assenyalades i de fort impacte en el sector com a Dia de la Mare, Dia de Sant Valentí, Sant Jordi (Dia de la Rosa), etc., només es garanteix el lliurament en el mateix dia si la comanda es realitza abans de les 12.00 hora local, efectuant-se el lliurament, en tot cas, al més aviat possible.

En cas d'esdeveniments especials, com a Funerals, Noces, etc., es prioritzaran els horaris sol·licitats pel client, i en cas d'impossibilitat de compliment dels mateixos per qualsevol motiu, serà informat immediatament a través de telèfon o adreça de correu electrònic, facilitats per aquest.

Despeses de lliurament
Les despeses d'enviament oscil·len entrin 0€ i 19,50€ en funció de diversos criteris : destinació nacional/internacional, impostos aplicats segons la presència de productes de complementaris en la comanda, lliurament en dies festius/laborables.

Modalitats i termini de lliurament 

Disposem de dues modalitats de lliurament, depenent del destí de l'enviament i de la urgència d'aquest. 

Quant als terminis de lliurament, comptem amb les següents opcions:

Lliurament standard: lliurament de la comanda en el dia indicat pel client posterior a 24h -48h del dia en que s'efectua la compra.

Lliurament urgent: per a comandes que seran lliurades en el mateix dia o l'endemà.

En cap de les anteriors opcions podem garantir l'hora exacta de lliurament, ja que aquesta depèn dels horaris disponibles dels nostres partners logístics i dels nostres floristes locals. Les entregues es realitzen entre les 9.30h i les 20.00h. Intentarem respectar sempre les preferències horaries d'entrega tot i que no les podem garantir.

Lliurament amb retard 
Si la teva comanda no ha arribat en la data que vas sol·licitar, procedirem a reemborsar les despeses d'enviament, però no podrem retornar l'import complet de la teva compra.

Si us plau, tingues en compte que no realitzem reemborsaments si la comanda no ha arribat per motius que escapen al nostre control, com que el destinatari no es trobi en el seu domicili en el moment del lliurament.

Si el lliurament no va poder realitzar-se perquè el dia triat era festiu local, la teva comanda arribarà el següent dia hàbil. En aquest cas, tampoc seria possible sol·licitar cap mena de reemborsament.

Informació de lliurament incorrecta o incompleta

Si, en realitzar la teva comanda, ens facilites una adreça de lliurament incorrecta o incompleta, no podrem garantir el lliurament de la teva comanda. Si comprovem que la informació proporcionada no és correcta, ens posarem en contacte amb tu per a confirmar les dades o demanar-te detalls addicionals. Has de tenir en compte que la modificació d'aquestes dades haurà de dur-se a terme un mínim d'un dies hàbils abans del lliurament programat (entregues estàndar). 


Política de lliurament en dates assenyalades
En períodes amb un gran volum de comandes (com, per exemple, Nadal, Sant Jordi o Sant Valentí), algunes de les polítiques esmentades anteriorment poden patir variacions:
- Canvis i cancel·lacions: no podem garantir la realització de canvis ni les cancel·lacions de comanda encara que aquests se sol·licitin dins del termini especificat més amunt.
- Horari de lliurament: no podem garantir el lliurament de demà o tarda encara que se t'hagi proporcionat l'opció de triar franja horària durant el procés de compra.
- En alguns casos, i sempre que t'aparegui un missatge d'advertiment durant el procés de compra, no podrem garantir el lliurament de la teva comanda en la data triada i aquesta es durà a terme en la primera data disponible.
    
Mètodes de pagament acceptats
Independentment dels productes contractats i la destinació dels mateixos podrà pagar la seva comanda amb targeta de Crèdit/Dèbit (American Express, Visa, Visa Electron, Maestro, 4B, Mastercard i Dinners Club) o contrareemborsament..    

Informació sobre el Dret de Desistiment
FLORISTERIA ROMEU informa el client que, d'acord amb el que es preveu en la Llei General per a la Defensa de Consumidors i Usuaris o TRLGDCU, el consumidor i usuari tindrà dret a desistir del contracte durant un període de 14 dies naturals a partir de la data de lliurament del producte, sense necessitat d'indicar el motiu i sense incórrer en cap cost, tret que concorri una de les excepcions que la pròpia llei estableix.

Flors
S'informa el client que la prestació del servei de subministrament de flors no dóna lloc al dret de desistiment, perquè aquest dret no és aplicable al subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.

Complements
Respecte als nostres productes complementaris (Peluixos, gerros, vi i xocolata), el client podrà, durant el termini de 14 dies naturals, i sempre que assumeixi ell amb les despeses d'enviament, retornar el producte.

Per a això, pot notificar-nos la seva decisió de desistiment, a través del correu postal o correu electrònic, al Servei d'Atenció al Client de FLORISTERIA ROMEU España i enviar el producte complementari, degudament embalat i protegit per al seu transport, acompanyat de la seva factura, albarà de lliurament i el número de comanda, a les nostres oficines:

Servei d'Atenció al Client FLORISTERIA ROMEU , Carretera del cementiri núm. 5, 43007, Tarragona.
Una vegada rebut, el Servei d'Atenció al Client de FLORISTERIA ROMEU España realitzarà la devolució de l'import corresponent.
En tot cas, els productes han de retornar-se en perfecte estat. El client no podrà exercir el seu dret de desistiment si els productes no estan en condicions de posar-se a la venda per no trobar-se en perfecte estat. 

EL CLIENT QUE CURSA LA COMANDA
El client declara haver llegit i entès les presents Condicions Generals de Venda, acceptant-les expressament:
El client accepta que, a través de FLORISTERIA ROMEU, sol·licita que es procedeixi al lliurament a un destinatari d'un producte floral.
El client declara conèixer que les característiques dels productes de la col·lecció FLORISTERIA ROMEU podran variar en, estructura, contingut i colors utilitzats per a la seva composició, això degut necessàriament a l'existència de flors/plantes de temporada.
En tot cas FLORISTERIA ROMEU garanteix que la composició serà de la millor qualitat no sols en els productes utilitzats sinó també en el disseny emprat.
S'exceptuen de l'anterior les composicions en les quals s'especifica els productes emprats que la integraran (per exemple 12 roses) i en aquest cas es lliurarà el producte especificat pel consumidor i sempre de la millor qualitat.
Només es garanteix el lliurament en les localitats del Camp de Tarragona i s'informarà el client en cas de no poder-se realitzar el lliurament, per a poder efectuar el canvi de producte en una nova comanda, o cancel·lar-lo segons la seva conveniència.
El client haurà de comprovar que el conjunt de la informació facilitada a FLORISTERIA ROMEU en qualsevol canal o, que figura en l'exemplar de la fulla de comanda, una còpia de la qual pot sol·licitar del florista Transmissor, és correcte, complet, llegible i suficient per a permetre la bona execució i lliurament de l'ordre (i més especialment: el codi Postal, el número de telèfon fix i/o mòbil del destinatari, etc.), havent de verificar també les seves pròpies dades telefòniques. Mancant aquesta informació, el client que cursa l'ordre no podrà exigir responsabilitats ni a FLORISTERIA ROMEU ni als floristes implicats per no haver servit la comanda segons el sol·licitat.

Les comandes es lliuraran en el domicili designat pel client al costat d'una targeta amb el text facilitat per aquest.
En el cas d'un litigi, no es podrà aplicar la garantia de FLORISTERIA ROMEU si la informació que ha facilitat el client està incompleta o és insuficient o errònia.

El client ha de conèixer que, en cas que la comanda no es pugui servir amb causa en algun dels intervinents en la comanda amb responsabilitat en el seu emplenament (florista transmissor, executant o repartidors), se li reemborsarà llavors íntegrament la seva comanda, no podent reclamar-se una indemnització de danys i perjudicis;
El client accepta que el florista Executant podrà utilitzar el número de telèfon del destinatari per a assegurar-se que estigui present en el lloc de lliurament. Com que en el contracte no està contemplat un segon desplaçament, aquesta crida permetrà optimitzar el servei de FLORISTERIA ROMEU. L'absència de l'efecte sorpresa del destinatari no es podrà considerar en cap cas com una font de litigi.

El client haurà d'assegurar-se que en la data i hora del lliurament, el destinatari o una persona que el representi estiguin en capacitat de rebre el producte floral.
En cas d'absència o impossibilitat de complir el servei en l'adreça de lliurament, el florista podrà utilitzar el número de telèfon fix o mòbil del destinatari al més aviat possible per a garantir el lliurament –en cas que no pugui parlar directament amb el destinatari– i deixar un missatge en el contestador o enviar-li un SMS.
El client declara conèixer que l'import de la comanda expressa el preu total, impostos inclosos, i cobreix les despeses de transmissió, composició i lliurament dels productes sol·licitats, així com el cost de servei i la garantia FLORISTERIA ROMEU. 

Perquè un lliurament es realitzi en hospitals, hotels, tanatoris, organismes públics i altres llocs en els quals existeixin restriccions per a l'accés al públic en general, el client haurà d'assegurar-se, abans de cursar qualsevol comanda, que no hi haurà dificultats, ja que, en el cas que al repartidor li rebutgin el lliurament, per qualsevol raó, el lliurament es considerarà realitzada, tenint valor de lliurament al destinatari el lliurament en la recepció de l'establiment.

Que, en determinats hospitals, els repartidors no poden accedir a les habitacions: generalment les flors es dipositen llavors en la recepció, procedint posteriorment el personal de l'hospital a lliurar-les als destinataris, d'acord amb el reglament intern de l'establiment.
Es posa en coneixement del client que, en el cas d'un funeral o un lliurament en un lloc públic, depenent de les circumstàncies (hospital, clínica, funerària, tanatori, panteó, església, etc.), i tenint en compte que l'organització funerària no està obligada a gestionar la recepció de les flors, podria no ser possible obtenir la signatura del destinatari.

En el cas d'un funeral, es podrien modificar, a petició de la família present en el lloc, la data i/o el lloc de lliurament del producte floral. No es podria tenir en compte llavors una reclamació relacionada amb aquestes modificacions. El mateix seria aplicable a qualsevol modificació que la família del destinatari sol·liciti.
El client podrà reclamar el lliurament d'una comanda en els 15 dies següents a la data de lliurament tant en comandes nacionals com internacionals.

Si el motiu de la reclamació és la qualitat del producte lliurat, o sobre la composició d'aquest, podrà reclamar en les 24 hores següents a la data de lliurament, ja que si es realitza en dates posteriors, per ser un producte perible, no es podria comprovar la qualitat o confecció original d'aquest producte.
Si la reclamació està justificada es gestionarà la devolució al client i la seva compensació mitjançant la resolució que procedeixi en cada cas.
En qualsevol cas, el client podrà dirigir-se per escrit, i si és possible amb la fotografia del producte floral lliurat, al Servei d'Atenció al Client de FLORISTERIA ROMEU o en el telèfon 662636364 , de dilluns a divendres de 09.00 a 20.00 hores i dissabte de 09.00 a 14.00, o a través de correu electrònic a: info@floristeriaromeu.com

EL DESTINATARI DEL PRODUCTE FLORAL
El destinatari, per si mateix o per una altra persona que li representi, haurà de signar el document presentat pel florista Executant com a justificant del bon lliurament.
Si no està present o representat en el moment del lliurament, el destinatari deurà, a la vista del “Avís de lliurament” dipositat en la seva bústia de correus, en cas que es pugui accedir a aquest, posar-se en contacte amb el florista Executant l'adreça del qual figuri en l'avís i acostar-se al seu establiment per a recollir el producte floral, no estant contemplat en el contracte un segon desplaçament. Si el florista Executant, com a gest de cortesia comercial, s'ofereix a realitzar un segon desplaçament, no se li podrà imposar un horari de lliurament.
Si el destinatari no està satisfet amb el producte floral rebut (producte no conforme o no fresc, etc.), deurà, no obstant això, rebre-ho com a prova i, com a més tard, dins de les 24 hores següents al lliurament, comunicar la reclamació:

    a) Al Servei d'Atenció al Client de FLORISTERIA ROMEU al 662636364 de dilluns a divendres de 9.00 a 20.00 hores i els dissabtes de 9.00 a 14.00 hores o a través de correu electrònic a: info@floristeriaromeu.com

Informació identificativa de l'empresa
El prestador dels serveis contractats per l'usuari és Floristeria Romeu - Tecla Amigó Iglesias amb domicili social en carretera del cementiri, amb NIF 39636936R. 

FLORISTERIA ROMEU està a la disposició de tots els Usuaris per a millorar els continguts i serveis del Portal.
Si té algun suggeriment o proposta, no dubti a contactar amb el Departament de e-commerce de Fleurop FLORISTERIA ROMEU España, S. a. per correu electrònic en info@floristeriaromeu.comNuevo párrafo
Share by: